Opis stanowiska:

  • przyjmowanie zleceń od klientów i zarządzanie ich realizacją
  • profesjonalne budowanie i rozwijanie relacji z klientami
  • pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych
  • ofertowanie klientów
  • uzupełnianie i aktualizowanie systemu CRM

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe min. licencjat
  • podstawowe doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego (BOK, call centre) i/lub administracji (recepcja, sekretariat, staże)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B2
  • inicjatywa, przebojowość, zaangażowanie, systematyczność, sumienność, odpowiedzialność
  • wyjątkowa komunikatywność, łatwość uczenia się, umiejętność interpersonalne i wysoka kultura osobista
  • umiejętność organizacji i zarządzania czasem własnym

Oferujemy:

  • warunki pracy adekwatne do doświadczenia oraz umiejętności
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • pracę w pełnym wymiarze
  • współtworzenie zgranego i dynamicznego zespołu
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w obszarze obsługi klienta i zarządzania projektami

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aktualnego cv na adres

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Agencja MAart Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja MAart Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kopernika 3. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.